Prenumerera och dela

bygget

Publicerad 2011-06-27 23:45:49 i Allmänt


ser ni, det går framåt med bygget, ser riktigt bra ut faktiskt. nu längtar jag bara tills allt är klart=)

annars då? har för tillfälligt inget skoj att berätta, men det kommer haha;) har jobbat nu ikväll, gick himla bra! så nu är man ledig fram tills söndag. Julia är sjuk, hon har jätte hög feber! vi tror att hon har fått "tre dagars feber" så får hoppas att det håller sig till feber och inget annat.

funderar på om jag ska slå på skilda värdar eller om jag ska stänga ner datan och sova på en gång? jag är jätte trött men jag kan inte sova, jag ligger och funderar för mycket helt enkelt.

ne ska iaf sluta att skriva här
godnatt.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-06-28 22:28:36

mäktigt;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej