Prenumerera och dela

super duper GLAD

Publicerad 2011-07-26 11:05:41 i Allmänt

är super glad för jag äntligen har KÖRKORTET!!! så jäkla skönt att ha det där överstökat. nu kan jag verkligen njuta av våran semester till veckan, behöver inte tänka på att jag måste plugga för att sedan måste klara skrivningen. måste inte sitta på mina lediga dagar och plugga teori. guuuuuuud så GLAD jag är.

idag skulle jag egentligen jobbat, men inatt har jag spytt och har mått jätte dåligt och det har kännts som huvudet ska sprängas i bitar. men just nu mår jag lite bättre, om inte annat så är jag jäkligt glad.


Kommentarer
Postat av: j

Kommentar publicerad 2011-07-26 21:26:56

det ska du tammefan va:) glad alltså:D körkort,bebis,altan en superfin dotter:DD hahah kan man ha det bättre? o så andreas så klart;) lycka till me allt:))

Postat av: Tant Kim | Design & Layout

Kommentar publicerad 2011-07-27 07:47:30

Grattis det är ju superkul. :) Klart du ska vara glad. :D

Postat av: ida

Kommentar publicerad 2011-07-30 21:57:52

grattis!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej