Prenumerera och dela

proppmätt

Publicerad 2011-07-17 21:21:32 i Allmänt

kan man säga att jag fortfarade är! men tror jag inte ätit så mycket på länge som jag har gjort idag, runt halv fyra bestämde jag och ante att vi skulle fara in till östersund och köpa nya utemöbler som vi sätt på Jula och äta på kina så jag ringde och la undan bordet eftersom det bara fanns ett kvar och hur bra erbjudande som helst. när vi åkt och hämtat det så for vi på kina, så jäkla gott! var länge sedan vi åt det, så ibland kan man unna sig det.

nu är vi hemma igen, känner att det är snart dax för sängen, mår illa och är trött så skulle vara skönt. imorgon börjar en ny arbetsvecka igen men det känns bra, jobbar inte så långa pass som förra veckan och ibland så är det behövligt så då har man lite mer tid för julia också.



såhär ser bordet ut som vi köpte, så på en sida av altanen så ska vi ha den här, och en annan på andra delen! får se när den ska köpas .
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej