Prenumerera och dela

just idag är jag glad.

Publicerad 2011-07-17 10:52:35 i Allmänt

idag känner jag mig glad:) jag vill så gärna berätta lite saker, men ni får vänta! är inte glad just bara för den saken utan massa saker. just nu håller pappa och ante på att snickra, jag sitter och pluggar vägmärken och gör delprov.

igår var vi på traktorrace, var roligt! synd på vädret, det hade kunnat få varit lite sol iaf. efter det så somnade jag en stund sen beställde vi mat från pizzan, så jäkla gott! julia åt lite pizza med, namnam låter det!

idag är det fint väder, idag ska vi göra klart julias sandlåda också, så hon kan sitta där och gräva, hon älskar att vara i sandlådan iaf på dagis!

nej vidare till det jag höll på med.

puss och hej

Kommentarer
Postat av: m

Kommentar publicerad 2011-07-17 12:44:14

kul att höra att du är glad idag:)det behöver man få va,hoppas allt bara är bra annars? saknade dig igåri döviken:( hoppas du syns ute snart;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej