Prenumerera och dela

jätte ledsen tjej!

Publicerad 2011-07-18 21:23:04 i Allmänt

jag har en jätte ledsen tjej på övervåningen som grinar för fullt! grinar vet jag väl inte riktigt heller, mest tjurig för hon inte får komma upp, ni kanske undrar varför jag inte hämtar henne, men hur ska hon då lära sig, ska jag hämta henne varje gång hon är ledsen så lär hon sig aldrig!! + att hon redan fick vara uppe en halvtimma extra bara för att hon var så himla ledsen,men hon somnar nog snart.

riktigt skit väder har det varit idag. jobbade till 8 ikväll,sen har jag mest inte gjort någonting ätit flingor och yougurt till middag, det funkar det också. hehe

ne nu ska jag sluta skriva här och göra lite vettigare saker, och bara för det så vart julia tyst:) nu sover hon säkert så gott, ska upp och kolla till henne strax, varje kväll innan jag lägger mig så MÅSTE jag alltid gå in till julia och kolla till henne. det har blivit som en slags rutin hehe:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej