Prenumerera och dela

ikväll crusing

Publicerad 2011-07-02 14:48:55 i Allmänt

ikväll är det årets höjdpunk på byn, men när det inte är lika fint väder som det brukar vara, så blir allt genast lite tråkigare. hoppas bara att regnet håller sig borta då är jag nöjd. blir en lung kväll för mig, ska jobba imorgon bitti, men känner att det gör ingenting, vem har sagt att man har tråkigt nykter? jag tror det blir skit skoj, ska strax börja göra mig årdning, för vi ska grilla hos robban med madde, malin, dalle med fler. ska försöka ta mycket kort så det blir lite roligare på bloggen.

har blivit lite skrivet i veckan, men det har ju varit super väder, så man har inte velat sitta inne vid datan, i torsdags var jag julia, malin och melissa och badade på kopperhällan, det var skoj, julia tyckte inte alls det var lika kul i vattnet som melissa, men tror det bror på att julia inte är riktigt pigg, idag är hon skapligt pigg motför vad hon har varit i veckan. lill gummsan!

nej nu ska jag våga håret!

puss och kram

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej