Prenumerera och dela

fredag

Publicerad 2011-07-08 13:14:23 i Allmänt

idag är det fredag och jag jobbar bara 4 timmar idag! skönt, men dessvärre i helgen! men klirr i kassan. idag är det hur varmt som helst, jag får ont i huvudet av att vara inne för det är så jäkla varmt. ska strax gå ut och lägga julia hade jag tänkt.

sen fara på affären och sen är det dax för jobb. har inte så mycket roliga saker att dela med mig om faktiskt, har mer tråkiga saker att berätta om jag nu skulle vilja det, allt känns lite extra jobbigt just nu, men i slut ändan så kanske det blir bra. vi får se.

nu låter det som julia ska bada, så bäst att gå ut!
ha en bra helg
Kommentarer
Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2011-07-08 16:32:37

Vad är det för tråkig heter?

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej