Prenumerera och dela

död

Publicerad 2011-07-21 18:07:55 i Allmänt

jag känner mig helt "död" idag, kom inte säng förens halv 12 igår, madde var här till klockan 23, men sen låg fortfarande den rena tvätten kvar i tvättpåsen så jag var tvungen att hänga den, sen började jag plocka lite inne, sen fick jag äntligen lägga mig. sen upp halv 6 för att göra oss i ordning för jobb/dagis,  jobbade till halv 4. sen hem åka på affären, laga middag, sen har jag dammsugit, stoppa in en tvätt i maskin, sen har jag städat undan i köket, duktig JAG! ska torka golven ikväll med, men de tar jag när julia har lagt sig, annars kommer hon fara som en vante på golvet haha

nu ska vi strax gå ut, ska gå bort till mamma och pappa och vattna deras blommor eftersom dom är borta på semester! sen får jag se vad vi hittar på innan det blir läggdax för julia. har jätte ont i huvudet idag, har haft det enda sen imorse, så jag hoppas det inte är någon förskyldning på G?

ne nu ska vi gå ut.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej