Prenumerera och dela

ut och gå

Publicerad 2011-01-17 10:44:07 i Allmänt

perfekt väder ute, så ska göra klar mig och julia och ut och gå!

igår tog jag och städade hela nedervåningen efter det var jag helt död, tror jag aldrig har städat det här huset så noga, speciellt inte köket. men nu har jag också städat bort julen hehe, känndes som jag var den enda som hade den kvar:P övervåningen ska jag städa bara ante kliver upp, och om hur många timmar det blir det vet jag inte! i helgen har vi bara tagit det lungt, skönt! igår kollade vi på solsidan och sen slog vi på entourage och åt cokladkaka och popcorn!

på onsdag ska jag ta ennu ett till hål iörat:P sen hoppas jag att jag slipper göra fler hål! nu ska jag gå och klä på jullan. tjing
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej