Prenumerera och dela

tankar

Publicerad 2011-01-04 22:48:29 i Allmänt

känns som hjärna har gått 120 nu ikväll. 100 miljoner frågor men inget svar, har tänkt otroligt mycket! under den här tiden som gått så har jag verkligen lärt mig vilka som är mina riktiga vänner och inte! vilka som brytt sig och inte. sen är jag less på folk som klagar hela tiden, va glada över att ni är FRISKA istället.

sen har jag lärt mig mycke saker, va rädd om det ni har, istället för det ni inte har. man tar ofta varandra för givet,men egentligen så vet man inte om ens sista dag är imorgon, det är viktigt och visa uppskattning för varandra. folk glömmer ofta bort det dom har.


ne ska försöka få syskonen i säng, sen ska jag prova lägga mig och sova.


Kommentarer
Postat av: josefiine

Kommentar publicerad 2011-01-04 23:28:38

<3<3

Postat av: Mormor Britt-Marie

Kommentar publicerad 2011-01-05 09:13:04



Kloka ord Emma! En tung dag idag, men vi håller tummarna.

Postat av: stora syster

Kommentar publicerad 2011-01-06 22:26:21

Kloka ord vannen.Nar blev du sa vuxen?!!=) mina syskon vaxer upp alldeles for fort!Puss

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej