Prenumerera och dela

spinning pass nr 2

Publicerad 2011-01-30 13:37:54 i Bilder Julia

ikväll ska jag på spinning igen, ska bli kul och skönt! får se om madde följer med ikväll. igår skulle jag fixa uppe i rummet och sätta ihop bordet, men tror ni det gick? hade bara fått med själva skivan, inga ben till bordet? så nu är jag sur, och eftersom serien "gamma" inte finns längre så kan jag inte beställa några nya ben heller, så måste alltså köpa ett nytt bord, kul att man har 6 nya stolar stående men inget bord.

ne nu ska jag ut och gå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-01-30 17:26:37

hallo!va tråkigt når man ska göra snyggt,får köpa nytt bord:)va söt hon är dottern:)) du är så jätte fin,verkligen super fin;)kul att följa din blogg också/kram

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej