Prenumerera och dela

skoter dag

Publicerad 2011-01-06 18:09:17 i Allmänt

helt slut i kroppen efter en kul skoter dag! första gången iår för mig:) super kul var det iaf. jag sofie och saga på en skoter, sen ante och viktor på antes skoter och pelle på sin, sen satt anna och isak i pulkan. for till fisksjön och grillade korv och drack varm choklad. gunnar och nettan var också med:) och förstås julia. ska be nettan skicka bilder som jag kan ladda upp senare.

på vägen hem åkte anna med mig och jag fick dra pulkan med sofie och saga i , inte det lättaste men det gick. så hoppas på fler skoter dagar det är ju faktiskt skit kul..

när vi kom hem drack vi kaffe hos anna och pelle, sen for vi på middag hos farmor. nu strax ska jag göra ordning dipp som vi ska ha ikväll.

kram!
Kommentarer
Postat av: mamma

Kommentar publicerad 2011-01-06 18:50:06

känns bra att ni haft en bra dag/kram

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej