Prenumerera och dela

silviakaka

Publicerad 2011-01-17 22:52:33 i Allmänt

malin hade skrivit på fb att hon hade bakat en silvia kaka, så då vart mitt godissug ennu mera på topp. så var tvungen att få receptet så jag kunnde slänga ihop en kaka, hade endå inget annat för mig. och kan meddela att den vart super good! så om ni har tur så kan ni få kaffe och kaka imorgon!

just nu ligger jag i sängen är rätt trött, cyklade 20 minuter på min tränings cykel + att jag har varit ute och gått och fick bära på julia en stor del av promenaden, vet inte alls vad det var med henne, hon bara grinade när hon satt i vagnen:S renbäddat har jag också gjort så det ska bli extra skönt att sova!

tjaråå!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-01-18 09:01:39

kommer;)

Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2011-01-18 14:18:45

Haha! Ja visst är den god! Och lätt att göra! :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej