Prenumerera och dela

packar.

Publicerad 2011-01-03 21:15:13 i Allmänt

ska packa lite saker nu i kväll, ante jag och julia ska förflytta oss och bo hemma hos mamma och pappa i veckan till och börja med, ska vara barnvakt åt sofie och viktor medans dom andra åker upp till umeå med mattias. jag gruvar mig så himla mycket. jag hoppas av hela mitt hjärta att oprationen kommer att gå bra! hela den dagen kommer va den jobbigaste dagen i mitt liv. egentligen så vill jag bara grina ut, men jag har så himla svårt att grina in för folk, när jag är ensamen kommer det hur mycke tårar som helst och egentligen är det då jag vill ha någon där.

förutom allt det jobbiga som händer just nu så känns väl allt rätt så bra endå. bara allt känns lite bättre så ska jag börja plugga på mitt körkort igen! egentligen så hade jag haft det klart den här månaden, men när vi fick beskedet om mattias så gick det inte att sitta och plugga och koncentrera sig. ska börja söka jobb denna vecka också, är det någon som har nått tips så skriv gärna det. tar vad som helst!

nu ska jag kika lite på internet sen packa sen sova. godnatt.
Kommentarer
Postat av: marie

Kommentar publicerad 2011-01-03 21:20:00

söker dom inte personligassisten nu på hammarn?

hoppas att allt går bra för bror din

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-01-03 21:37:46

håller alla tummar att allt går bra,hoppas någon finns för dig också!ni behöver alla någon som bryr sig i en sån här situation,du kan inte va stark för alla! du är en fin människa emma,glööööm inte det/ kramar i massor

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej