Prenumerera och dela

onsdag kväll

Publicerad 2011-01-19 16:52:49 i Allmänt

hej! idag har vi varit hela dagen på familjecentralen skoj! efter det åkte jag hem och började med maten, stuvade makaroner och korv. ska snart ta och hämta in stegen som står ute och plocka undan alla julsaker på vinden, annars lär det väl aldrig bli gjort.

imorgon tror jag att det blir stan en sväng. ska fara och se om mina stolar finns kvar, jag hoppas verkligen det! vill ha lite nya saker inne nu:P

ne nu ska jag ta julia som står här brevid och gnäller! puss
Kommentarer
Postat av: Veronica

Kommentar publicerad 2011-01-20 23:38:47

Hihihi, det är så roligt med syftningsfel.

Kanske du gör som jag, låter bli att läsa det man själv skrivit. Men det tycker jag man ska bju på =P hihi. Men städa du på vinden, det kan ju behövas det med ibland =P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej