Prenumerera och dela

hemskt ( våldtäkt i torvalla)

Publicerad 2011-01-23 23:21:58 i Allmänt



Förstår ni hur sjukt det är eller? Tänk er att man ska inte längre kunna vänta på bussen klockan sju på kvällen utan att vara rädd? sen att polisen har gått ut med uttalandet "Det är en märkligt vald plats" Det förstår jag inte heller, inte nog med att det krävs sjukt mycket mod med att göra en anmälan eftersom tankarna "ingen kommer tro mig" slår in för mycket.

man tror ofta att inte visa människor är kapabla till att göra något sånt här därför gör man fel i att påstå saker som "han skulle aldrig gör det" eller "hon är väll inte en sån?" Tänk er att inte känna sig trodd av någon efter att en sån här sak har hänt, för man har nog inte ens sig själv just den tiden. Man blir aldrig samma person efter något sådant.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kommentar publicerad 2011-01-24 09:37:12

<3

Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2011-01-26 22:33:56

Ja, man törs ju nu inte gå ut efter att de ha blivit mörkt bor ju inte långt ifrån. Och så pass tidigt på kvällen och i Torvalla Centrum. Är det någonstans jag absolut inte trodde att något sånt skulle hända så är de ju i Centrum där man tycker att de går folk hela tiden och bussar som kommer och går. Men man kan ju hoppas att dom får tag i guysen som gjorde det! Tycker himla synd om tjejen.

Postat av: Busschaufför

Kommentar publicerad 2011-02-15 10:01:31

Inget våldtäktsförsök ägde rum. Jag såg både tjejen och männen, detsamma berättade jag även för polisen. Vad som ligger bakom den falska anmälan vet jag inte. Tjejen blev kanske osams med sina kompisar och ville hämnas eller tjäna pengar på det.

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej