Prenumerera och dela

hej på errrr

Publicerad 2011-01-13 14:53:16 i Bilder Julia

just nu sitter julia i mitt knä, så försöker göra mitt bästa på att skriva, ibland kommer hon med handen och ska vara med:P just nu har hon fått tag i min telefon så just nu går det bra hehe

julia mår iaf lite bättre idag, men det är svårt att få i henne någon mat, hon är inte så värst matsugen. var nyss på affären och handlade mat, ris och kassler med chilisås, gott och enkelt.

efter maten ska jag försöka städa undan och tvätta, för i morgon kommer mattias förhoppningsvis hem på permission!:D sen i helgen ska jag försöka städa undan julen också, känns som jag är den enda som inte gjort det. får se om det är någon värme hemma! just nu är det kallt.


sitter och kollar på gammla bilder, kolla vad liten hon var. ibland vill jag att hon ska va sådär liten igen, eller att jag vill ha en sån liten till bebis. kanske inte direkt nu! men ja ni fattar nog vad jag menar.
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej