Prenumerera och dela

härligt med sol

Publicerad 2011-01-25 13:40:11 i Bilder Julia

var nyss ut och la julia i vagnen, lite små kyligt men endå skönt för solen sken. ska gå och skriva in mig på arbetsförmedlingen också! så för hoppningvis så får jag jobb. har ringt på ett, och troligtvis så ska jag få jobba lite timmar där. är less på att bara gå hemma, less på att aldrig kunna göra någonting för man aldrig har pengar!

igår la jag mig runt 1, somnade nästan på en gång, och sov i princip hela natten. första natten julia sov hela natten till kvart över 9 imorse! wihoo

jag hoppas min nya design kommer upp idag också:)



julia som lånade sin pappas keps ;)
Kommentarer
Postat av: jessica.

Kommentar publicerad 2011-01-25 14:00:54

haha, det är ju inge långt :P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej