Prenumerera och dela

akuten

Publicerad 2011-01-05 17:02:17 i Allmänt

är det inte det ena, så är det, det andra! 12 inatt skulle jag gå och lägga mig, kunnde inte sova så gick upp på toaletten kissade och märkte att det kom blod i urinet, brydde mig inte så mycket gick och la mig och kännde hur det började värka i kroppen!
senare fick jag springa på toa var 5e minut och mer blod vart det, vart rädd och ringde sjukvårdupplysningen! så då var det bara att fara in på akuten 4 inatt. vilket var onödigt för när klockan vart 8 hade läkaren inte kommit en som skulle skriva ut antibiotika till mig, så bara fara hem och fick en ny tid på hammarn!

nu sitter jag här i väntans tider, väntar på att ante och viktor ska komma hem så vi kan äta middag. sen kan jag tala om för er att jag har grinat av lycka! min kära pappa har ringt mig och sagt att oprationen hade gått bra och hela tumören är borta! vet inte hur mycket jag kan tacka gudarna för det! hur allt blir fram över vet vi inte ennu. vi får ta dagen som den kommer helt enkelt!

ne nu ska jag pussa på jullan.

Kommentarer
Postat av: mariana

Kommentar publicerad 2011-01-05 18:45:11

Men gud vad leds jag hade blivit då! Åkte ni enda in till östersund då? Vad sa dom att de var?



vad bra operationen blev lyckad! :) det kommer gå galant för honom ska du se :)

Postat av: mariana

Kommentar publicerad 2011-01-05 21:17:02

Va typiskt.. Själv så har man uvi upp till 3 gånger i månaden.. Har ja tur så kan ja få det en gång och så har ja haft de i lite mer än 3 år :P

Postat av: Magdalena

Kommentar publicerad 2011-01-06 14:04:05

Å vad skönt att det gått så bra för Mattias! :-)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej