Prenumerera och dela

solarium

Publicerad 2011-02-04 11:41:22 i Allmänt

tänkte att jag snart ska iväg och sola lite:) Skönt värre. fredag idag, känns bra! julia sov till 11 idag med, så jag är pigg och glad hehe. får se vad dagen har att bjuda på. imorgon sak vi iaf åka in till stan för jag ska få vara modell för en dag, julia ska också få vara med och knäppa lite kort:) skojigt.

just nu sitter julia och tittar på mitt bankomatkort, ( det är en bild på henne där) sen så la hon kortet och golvet och va "go med kortet" hon la alltså huvudet på kortet, såg så gulligt ut:) min sötnosa.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Kommentar publicerad 2011-02-04 15:14:11

Halloj!

Kul du kommer få imorgon.

Saknar du Julias filt, så ligger den här i affären.

Pussa gumman från mig.

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej