Prenumerera och dela

skallebank!!

Publicerad 2011-02-07 21:54:24 i Bilder

har värdens jävla huvudvärk! var länge sedan jag hade såhär ont, trodde det skulle hjälpa med mat, jag brukar har ont i huvudet för jag inte ätit, men efter maten hade jag fortfarande ont, har tagit två tabletter, men endå så släpper det inte..

ante ställte nyss i ordning fika, så vi åt oboy och macka. ska strax gå upp och lägga mig och hoppas på att den här jädra huvudvärken släpper.

annars idag har vi inte gjort så mycket julias farmor var hit och julias kusin och pelle så vi fikade och lyssnade på mora träsk :) trevligt.

Kommentarer
Postat av: jossan

Kommentar publicerad 2011-02-08 10:50:30

gud vad julia är lik ante:P fint kort på er båda.

Postat av: s

Kommentar publicerad 2011-02-08 15:55:35

sv; hehe, ja det kan vi göra.. idag??:D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej