Prenumerera och dela

Julia

Publicerad 2011-02-16 00:47:43 i Bilder Julia

idag har julia namnsdag och därför bakade jag en cheescake till julia igår kväll när jag endå inte hade någonting att göra.

men igår kväll när jag hade lagt mig så hör jag hur julia spyr, fick panik och sprang in på hennes rum, mycke riktigt så hade hon spytt! tog upp henne , badade henne, bytte sängkläder,flyttade hennes säng in på mitt och antes rum, vill inte att hon ska ligga själv fall man inte skulle höra henne, är sjukt rädd att hon ska torka ut, så lätt att små barn gör det. la henne i sängen igen så gick det 10 min så spydde hon igen. så jag hoppas hon inte spyr något mera nu, och hoppas man klarar sig själv!

nu ska jag lägga mig och kolla på repris från halv åtta hos mig.

grattis på namnsdagen mitt lilla hjärta:)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-02-16 17:37:04

grattis på din dag gullknopp:)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej