Prenumerera och dela

imorgon

Publicerad 2011-02-23 21:27:57 i Allmänt

imorgon ska jag ner på mitt blivande "jobb" om man kan kalla det jobb? det är inget speciellt, och inget kul för den delen heller, men man tjänar pengar! men jag letar fortfarande ett till jobb, så är det ingen som vet någonting så skriv gärna det, väntar på svar från ett, men vill endå ha tips!

till veckan har jag bokat körtider och har bestämt att nu ska körkortet bli klart! vilken frihet det kommer att vara, att bara ta bilen när man vill och bara köra!!!

nu ikväll har jag och julia bakat en kaka, den vart god:) ska lägga in en bild sen, hon stod så snällt på en stol brevid och tittade på och fick hjälpa till att vispa, tills hon hittade en ägg gula i diskon och började äta, sen hällde hon ut det jag hade i "bakskålen" en gång, men som tur va hade jag inte hunnit lagt i så mycket hehe

Kommentarer
Postat av: Magda

Kommentar publicerad 2011-02-24 17:56:26

Va kul att du fått ett jobb, grattis:-) vart är de?

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej