Prenumerera och dela

godkväll på err.

Publicerad 2011-02-08 23:13:31 i Allmänt

ska väl strax ta och krypa ner hos min älskling, som tyvärr redan sover. hade tänkt att lägga mig i tid ikväll också, igår kväll la vi faktiskt oss klockan 10. men vårt lilla charmtroll ville visst inte sova när klockan var halv 10, jag lät henne nog sova lite väääl länge nu ikväll hehe. men nu sover hon iaf.

imorgon har jag klipptid klockan 10,sen ska jag och ante o julia fara in till stan och köpa en ny bilbarnstol till julia, det behövs verkligen sen skulle ante köpa nya skor också, sen på kvällen är det dax för ett nytt spinning pass igen;)

min huvudvärk har släppt, äntligen! jag hoppas den inte kommer tillbaka, jag vart helt skakis och illamåenda av det, uscha!
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej