Prenumerera och dela

godissugen

Publicerad 2011-02-16 17:22:23 i Allmänt

är så sjukt godis sugen! blir jag aldrig less på godis? tydligen inte, jag äter det ungefär varje dag. har bestämt att inte äta godis på veckodagarna då ska jag vara nyttig plus att jag ska träna, och på helgerna får jag vara onyttig och äta godis, man kan ju inte sluta helt, vad tråkigt allt skulle vara då haha

har ingen något tips hur man kan minska godissuget på veckodagarna:P haha

ikväll är det spinning, är inte så jätte pepp på det idag faktiskt då man knappt har sovit någonting inatt då man legat på spänn hela tiden eftersom julia har spytt. men det ska nog gå:) är ju faktiskt himla roligt att träna.
Kommentarer
Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2011-02-16 20:06:33

brukar dricka en massvis oboy när jag är godissugen :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej