Prenumerera och dela

vilken dag alltså

Publicerad 2011-12-07 22:48:34 i Allmänt



ja den här dagen har inte varit som alla andra, idag är jag helt slut med andra ord.
jag är för det första jätte mycke mega trött efter har varit vaken sen halv 4 inatt.

sen så har de hänt andra saker som får en att tänka till extra mycket!
och till sist så fick vi åka akut till läkaren med julia, till en läkare jag inte alls tyckte var bra

sen finns det ju andra saker, men de tänker jag inte skriva i bloggen, så väldigt många har börjat läsa min blogg, vore ju kul om ni lämnade nån kommentar ibland.

jaja, annars då, har jobbat till halv fyra, sen hem och bara tagit hand om julia. som inte alls är så pigg.
i helgen har jag tänkt baka knäck, och lite andra godsaker, försöka mig på att göra ett pepparkakshu.

just nu ska jag försöka sova.
godnatt

Kommentarer
Postat av: josefine

Kommentar publicerad 2011-12-08 00:21:58

nått som är gott de är mintknäck, de rekommenderar jag starkt :)

Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2011-12-08 11:02:17

Men.. vad har hänt med Julia?

Postat av: Eruuka

Kommentar publicerad 2011-12-08 11:42:45

Hoppas lillan blir bättre snart! Inte det roligaste när de små är sjuk!

Postat av: ida

Kommentar publicerad 2011-12-08 13:05:05

stackare:( du sover alldeles för lite! du måste ju tänka på den lille i magen:) hur ska du orka sen om du aldrig får sova ut någon gång!! skulle så gärna vilja träffa dig snart:D saknar dig så sjukt mycke! kram kram

Postat av: Mary

Kommentar publicerad 2011-12-09 00:11:12

Jaaaaaaag läser! :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej