Prenumerera och dela

snart nytt år

Publicerad 2011-12-29 22:15:04 i Allmänt


snart nytt år igen.. 2011 har gått i raket fart tycker jag, har knappt kännt av att det varit sommar, i sommaras så har det varit fullt upp med altanbygge och jobb, sen vips så var sommaren slut och jag var gravid IGEN! så jag längtar faktiskt riktigt mycket tills sommaren 2012 kommer då kan man njuta av våran nya familjemedlem och altanen. men antar att jag kommer ha fullt upp endå med två små småttingar hemma.

idag har jag varit på sjukhuset hela dagen kan man säga, kom hem strax efter 17 vrålhungrig men ingen mat eller bil hemma så jag tog mig inte ner på affären, hade ingen lust att gå ner efter varit på sjukhuset hela dagen. tänk att man är så beroende av en bil? nu i dags läget skulle jag aldrig klara mig utan körkort speciellt inte nu när vi ska ha en bebis till..

var inne på barn med julia och jag var på ultraljud, fick se bebisen igen och den här gången såg jag allt jätte tydligt. nu vill jag bara att den ska komma UT, jag står inte ut längre med min JÄTTE mage..

ne nu ska jag ta en glass sen läsa klart boken punkt, jätte bra bok om johan alander
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej