Prenumerera och dela

så trött så trött

Publicerad 2011-12-10 22:11:43 i Allmänt

jag känner mig helt slut i kroppen! är jätte jätte trött, jag sover allt smäre nu för tiden, visst är det nog så att graviditeten spökar, att det är de som gör att jag sover dåligt, även julia sov jätte dåligt inatt, hon kom in till mig runt ett, sen dess har jag inte sovit något bra alls. 

iaf så for vi in till östersund runt halv 10 imorse, handlade lite julklappar, skönt att ha några fixade! har ingen lust att stå dan före julafton och inte köpt en enda julklapp och får stressa ihjäl mig bland alla miljoner folk ute på stan.

ikväll var vi på middag hos nettan och gunnar, gott! så glad man slipper laga mat, jag hatar verkligen det, förut kunnde jag tycka det var kul, men absolut inte nu. så inte dumt att bli bjuden på middag, och oftast så äter vi borta på helgerna: ) hähä

jaja, så mycke annat finns det inte att säga, inte som jag vill dela mig iaf. hoppas ni haft en bra helg, imorgon är det redan 3e advent också, ska baka mig lite knäck då hade jag tänkt.
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej