Prenumerera och dela

ont

Publicerad 2011-12-06 14:36:17 i Allmänt

idag har jag haft ont i magen, precis som mensväk, och precis så hade jag med julia innan mina riktiga värkar kom, så jag har hoppats hela dagen att jag ska få jätte ont och att sedan vattnet ska gå haha, ja ibland kan man drömma, vet att det är ganska länge kvar, men vem vet.. man ska aldrig säga aldrig.

känner faktiskt fortfarade av att jag har ont och att det srålar ut mot ryggen.. men som sagt , det är nog bara små förvärkar.

hum 

ida har man jobbat hela dagen, imorgon jobbar man ennu längre, det börjar kännas på nu att man stor och klumpig, man är inte lika smidig längre,hehe ne nu längtar jag faktiskt tills jag får bort min stora mage :)

Kommentarer
Postat av: Louize

Kommentar publicerad 2011-12-06 16:27:22

ja minns den där väntan, dock klarade ja inte ens latensfasen =/

vet du vad du väntar ?



följer din blogg nu =)

Postat av: johanna

Kommentar publicerad 2011-12-06 21:44:23

du får nog vänta ett tag till du:) putsa fönster ,ut o gå! trotsa småvärkarna:) så har du kanske tur att det startar lite tidigare:D kram

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej