Prenumerera och dela

om 10 år

Publicerad 2011-12-17 22:03:22 i Allmänt

satt precis och diskuterade med malin om " när 3e barnet kommer" och precis då loggade jag in på bloggen och hade fått en kommentar där de frågade om jag kommer skaffa mitt 3e barn lika tätt, och det kan jag säga på en gång, det kommer jag inte att göra, kanske om 10 år, och då är jag endå bara 30. om jag får ett 3e barn. men det vill jag nog om 10 år.

känns endå rätt skoj att vi får två "snabba barn" tänk vilken nytta julia och hennes syskon kommer att ha, vad  mycket kul dom kommer ha tillsammans, även om dom kommer bråka som alla syskon gör. dom kommer stå varandra väldigt nära, och skydda varandra, och hjälpa varandra.

imorse efter ante kommit hem från jobbet så åkte vi in till östersund och handlade det sista julklapparna, skönt, eller sista ska jag inte säga, vi har två kvar, men det är ju inte jul en haha.

nu ikväll har jag fått mycket gjort medans ante sover på soffan och julia är hos momma, jag har städat undan i köket, tvättat, rensat lådor i hallen och lagt ytterkläder där det ska va. burit ner kläder i källaren, städat julias rum,vikt all tvätt, även tvättat en maskin och börjat bygga pepparkakshuset, tänkte vänta tills imorgon och göra glasyen så julia få vara med.

och nu tänkte jag stänga ner datan och glo lite på tv,innan läggdax, jag är dö trött nu för tiden, och min rygg den ska vi inte prata om!!
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej