Prenumerera och dela

måndag

Publicerad 2011-12-19 09:21:01 i Allmänt

måndag igen.. 4e advent igår, tycker december månad har gått sjukt fort, tyckte nyss jag skrev 1a advent. vi tände aldrig 4e ljuset igår, men nu till frukost så har ante tänt alla ljusen!

får se vad som händer idag, jag ska försöka leta tunnbröd, är alltid ute sista minuten med det, är ju tråkigt om det inte finns hembakat bröd på jul, tycker inte om köpt tunnbröd man köper i affären så mycket.. dammsuga ska jag också göra och skura golven och lägga på en röd matta i köket..

sen håller jag på att leta ihjäl mig på mitt löshår jag har lyckas slarvat bort.. det är helt oanvänt och det stör mig, hade det varit gammalt hade det inte gjort någonting. är ju alltid kul att få lite tjockare hår, jag tappar sjukt mycke hår nu när jag är gravid.

igår kväll satt vi och gjorde julkort också, så idag får det inte glömmas att skickas..

ne nu fixa frulle!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-12-19 21:30:32

<3

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej