Prenumerera och dela

BM

Publicerad 2011-12-20 13:39:18 i Allmänt

har varit till BM idag på koll, allt såg bra ut! bebisen hade vänt på sig, fast de visste jag redan eftersom vi såg det på ultraljudet vi gjorde i stan, men eftersom jag har mer fostervatten så kanske den hade vänt sig endå, men det hade den inte. hjärtljuden låg på 155, likt som julia, så jag börjar tro att det kan vara en liten lillasyster där inne, men är inte helt säker för det, har trott att det varit en pojke enda tills nu ungefär.

spelar absolut ingen roll vad det är, men alltid kul att gissa lite:)

har precis dammsugit och torkat golven, så nu ska jag hämta lillaskrutten på dagis och sedan åka på affären, måste handla en julskinka, mumma. fick föresten tag på tunnbröd igår :) så nu kan man äta skinka och tunnbröd mumms!

slå in dom sista julklapparna skulle jag gjort, men kanske tar det imorgon istället? vi får se:)

tjohej
Kommentarer
Postat av: moa

Kommentar publicerad 2011-12-20 21:32:33

hm!börjar tro det är en liten donna du väntar:) fast det blir ju kul för lilla söta julia:) ha en riktig go jul varldens finast,finaste emmis!!:))

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej