Prenumerera och dela

ajj ajj

Publicerad 2011-12-11 20:24:54 i Allmänt

hjälp! jag har skit ont i magen, precis som mensvärk, det värker och värker..  det är säkert förvärkar som man kan ha nån månad innan allt sätter igång på riktigt. jag gnäller för den här lilla "mensvärken" men jag vet precis vad som väntar mig, något mycke värre! att man kan gå igenom en sån smärta igen det förstår jag inte haha, men man får ut någonting alldeles underbart så allt är ju självlart värt allt:)


just nu sitter jag med julia i knät ock kollar i hennes mitt första år bok. har bakat apelsinknäck för ett tag sedan,mumms! nu ska jag gå och tvätta henne,sen blir det sängen för hennes del!
Kommentarer
Postat av: josefine

Kommentar publicerad 2011-12-11 20:56:15

fick du minten av pappa?

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej