Prenumerera och dela

1 december

Publicerad 2011-12-01 11:51:06 i Allmänt

har precis bakat en saffranskaka, den ser ut att bli bra så jag hoppas det.

idag är det 1december och fortfarande grönt på marken, trist, mest trist för alla barn tycker jag. jag hoppas vi får en vit jul iaf. inatt sov julia hela natten på sitt rum i sin säng, så skönt! jag hoppas hon fortsätter med det, man sover verkligen inge bra när man har barnen i sängen. idag efter dagis så ska hon åka och få vaccination, hoppas hon inte åker på feber, har för mig att hon brukar klara sig i från det, sist hon fick spruta i benen så kunnde hon ju knappt böja på benen lill gumman. hoppas det går bättre den här gången.

i magen är det inte alls lika full fart som det brukar vara, den växer säkert så det knakar, det rör sig mest när man ska sova. jag vill så gärna att det ska sätta igång redan nu:P för det är verkligen tungt nu, jag bär fortfarande högt upp och det gör att jag fortare blir anfådd och allt känns så mycket jobbigare, jag upplever att den här graviditeten är mycket jobbigare en förra, men det kan ju bero på att jag har julia nu också, det hade jag inte förra gången. är väl kanske dax att leta fram lite bebis kläder och tvätta upp och ta fram lite filtar och bädda spjälsängen.

nu ska jag vila en stund, har mått lite halvt skumt idag.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej