Prenumerera och dela

torsdag

Publicerad 2011-08-18 12:06:12 i Allmänt

nu har jag precis duschat, har sovit länge idag! men det var väl behövligt, har vaknat flera gånger inatt av att jag frysigt och svettas, kanske var det feber som har spökat, men nu känner jag mig ganska pigg. har inte ont i halsen och det är skönt. hatar att ha ont i halsen.

igår kväll målade jag, portalen i hallen, samt toa dörren och listerna vid trappen upp, elementet också, vart jätte bra! mamma kunnde inte hjälpa till eftersom hon började känna sig dålig och inte var riktigt pigg, men det gick rätt fort endå. toa dörren tror jag måste måla på en gång till.

idag skulle jag och julia kanske träffa malin och melissa, men tror vi åker och käkar tårta istället imorgon hos dom;) hehe

nej nu ska se om det finns något att äta.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej