Prenumerera och dela

söndag

Publicerad 2011-08-21 13:27:55 i Allmänt

puuh sitter och vilar lite hehe, ante och jag har börjat rivit i hallen, eller vi har tagit bort alla saker som var på väggarna, men det var nog jobbigt för lílla mig haha, ska börja riva tapeterna alldeles strax, sen ska taket målas och listerna som är kvar. ska bli så skönt att få bort den blåa tapten i hallen ojoj så länge jag har tjatat om att ta bort den. skulle vilja lägga nytt golv vi kikat på i hallen på samma gång innan man sätter tillbaka listerna när allt är klart.. men man ska ha råd också.

senare idag ska vi iväg på 40 års firande och sedan upp till isak julias kusin som fyller år, så vi har fullt upp idag kan man säga. ante är ute och snickrar på altanen också, så här är det full huggning, haha

ne nu ska jag leta mig en alvedon, har fått huvudvärk, julia har lyckas smeta ut en handsalva med doft i hela sovrummet, så är väl bäst man skurar bort lukten innan man spyr!!

hej
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej