Prenumerera och dela

snoddas / snikers

Publicerad 2011-08-15 22:16:02 i Allmänt

efter maten så tog jag och slängde ihop en snoddas och gjorde snickers kakor! mumms! snickes kakor är så farligt gott, men nu var det länge sedan jag bakade såna. så mycket mer har jag inte gjort ikväll,har mest bara tagit det lungt.

vart ju till tandläkaren idag, var faktiskt inte så farligt som jag hade tänkt mig, hade till och med utan bedövning, den ni! även fast dom rotfyllde. en bedövnings-spruta kostar 500 kr att ta, så aldrig i livet! hur jäkla dyrt ska det vara att gå till tandläkaren? vill inte ens veta vad detta kommer att gå på.

imorgon kommer en tjej hit som ska kolla på våran hall / trapp, hon ska troligtvis tapetsera där! äntligen säger jag bara. som jag längtat. sen är det bara att börja måla lister, dörrar och tak.

 
Kommentarer
Postat av: josefine

Kommentar publicerad 2011-08-15 22:26:36

men mums! och vart försvann min inbjudan? ;)

Postat av: josefine

Kommentar publicerad 2011-08-16 14:29:59

sv: tänkte bespara dig att smaka en sån äcklig paj faktiskt. Prova aldrig Ekströms färdiga smulpaj i påse med hallon&björnbär med rödavinbär! Men nästa gång jag bakar en riktig paj så bjuder jag :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej