Prenumerera och dela

promenad

Publicerad 2011-08-09 12:58:37 i Allmänt

har precis kommit in från en promenad med natalie julia och hugo:) var lite små kallt, känns som höst väder! jag hoppas det inte är slut på sol en?
har bestämt att jag ska tona mitt hår idag, för det ser förjävligt ut med all jäkla utväxt. sitter och leter recept på kyckling, men det finns ju 1000 olika saker man kan göra med kyckling så är inte så lätt att välja, så har ni något gott recept ni vill dela med er så skriv gärna! helst innan jag åker på affären haha

ska åka in till stan någonting, ska kolla på taper till hallen och trappen har jag bestämt! den är så trasig och ful den som sitter där så nått måste göras!!! det är ju faktiskt inte så dyrt, får ser vilken lön jag får hehe



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej