Prenumerera och dela

nattfika

Publicerad 2011-08-09 00:14:29 i Allmänt

ante och jag låg nyss och kollade på film, nu är vi inne på andra filmen och ingen av oss kan sova! så tog en paus och tog lite fika, satt fint det. är ledig hela veckan, känns skönt! men sammtidigt så behöver man pengar så jag hoppas dom ringer om jobb. om inte annat så kanske de är dax att söka lite mera jobb, men det finns ju ingenting just här på byn, finns 10 mil bort, men hur kul är det när man har julia hemma!


dax TTT GÅ HEJ
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-08-09 08:35:46

fin du är;P

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-08-10 10:08:46

Stolt över dig Emma som bloggar mycket nu :) Då har jag något att göra på dagarna på jobbet. Haha!

Önskar dig även all lycka med dig, Julia & din lilla bäbis i magen. Du är otroligt duktig. Vet flera som är imponerad utav dig. Du gör ett bra jobb, jämför med mig som är duktig på att läsa bloggar på jobbet, dricka på helgerna & spendera pengar jag inte har. Haha! Kommer väl en dag jag växer upp också.

Var stolt över dig Emma vännen.

Kram! Och puss Jullan från mig, längtar efter gotjejen!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej