Prenumerera och dela

inskrivning!

Publicerad 2011-08-29 16:29:14 i Allmänt

har nyss kommit hem från barnmorskan, var där och skrev in mig idag! har inte kunnat gjort det tidigare eftersom hon har haft semester! jag var snabb tillbaka tyckte hon haha, men det är väl lika bra att köra på eller;) ?

allt såg bra ut! fick inte lyssna på något hjärtljud som jag hoppats på, det gör man inte förens v:25. trist. men till veckan ska vi in och se våran bebis:) spännande.

nu ska jag göra klart maten, pasta med bacon sås! =)
Kommentarer
Postat av: Diana

Kommentar publicerad 2011-08-29 20:17:35

vad bra, kul att se hur ni får till det. Kan ju tänka mig att det blir väldigt fint! :) okej vad härligt, jag förstår det full fart på Julia och full fart i magen :) kul! Jo jag mår också bra, trivs mer och mer här nere nu, när man fått lägenhet mitt i stan, det börjar gå bra nu :) jo du ibland saknar man tillbaka men inte tillräckligt för att återvända. :)

Postat av: maria

Kommentar publicerad 2011-08-29 23:01:04

åh! spännande:) snabba! ja de är ni verkligen haha! men exakt lika bra att hålla på när man är inne i svängarna, hoppas det blir en liten bror till julia då:) fast det är ju lika kul va det än blir: hoppas allt är bra med dig o att vi ses snart!! kramar

Postat av: johanna

Kommentar publicerad 2011-08-30 08:39:31

kan du inte lägga in receptet på pastan du gjorde:) så har jag lite tips hehe

Postat av: Jessica

Kommentar publicerad 2011-08-30 09:24:20

Glad jag blir varje gång man kollar din blogg, vilken underbar mamma du verkar vara/är! :-) Och vilken gullhöna ni har!

Postat av: chasmin

Kommentar publicerad 2011-08-30 14:04:37

hej! måste bara hålla med,det är så roligt att följa din blogg,handlar om olika saker i din vardag! o du verkar vara en super go mamma som älskar sitt barn över allt annat:) härligt att se! du är ju trots ung, o snart mamma igen:) härligt!! när man tittar på lill tjejen så ser man verkligen att det är ett älskat barn:) du har verkligen lyckats!!! önskar dig/er all lycka kram chasmin

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej