Prenumerera och dela

godkväll

Publicerad 2011-08-19 22:11:44 i Allmänt

sitter här vid datorn fast jag engentligen inte alls har tid, har massa disk jag måste ta reda på innan jag lägger mig! skulle vi inte ha åkt till ljusdal imorgon bitti så hade jag sparat disken tills imorgon:) klockan 8 åker vi mot ljusdal på lastbilsmässa, pappas nya lastbil ska vara med på utställningen så det kan ju bli kul.

idag for jag och julia in till stan en snabbis, sofie hängde på! och vart skit sur för jag köpte en likadan kavaj som henne, haha så hon la sig och sov i bilen, surpuppa!

när vi kom hem, började jag laga mat direkt, potatisgratäng och fläskfile, asgott! sedan nu ikväll åkte vi vidare till dalle och malin på tårta eftersom malin fyllde år:) nom nom!


puss
&
godnatt.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej