Prenumerera och dela

förkylning på g?

Publicerad 2011-08-17 16:03:07 i Allmänt

jag känner mig inte alls så pigg för tillfälligt. har jätte ont i halsen så har knaprat i mig massa halstabletter, alvedon och nu dricker jag te. får hoppas jag inte får någon feber.

igår kväll tog jag och mamma ner lister i hallen så nu har jag målat dom vita, vart super bra! så idag var vi in till östersund och köpte tapeter,fanns bara tapeter som räckte till hallen, så får beställa mera så jag får samma till trappen sedan. köpte även ett linne, tröja, försökte leta ett par mammabyxor, tänkte jag skulle köpa det, köpte det aldrig när jag var gravid med julia, men typiskt jag inte hittade några nu bara för att jag tänkte köpa. köpte även en present till isak.

ikväll får jag se om vi målar toa dörren och källar dörren,vore skönt om man får det gjort. ne nu ropar julia mamma så bara springa iväg. 

hejs 

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej