Prenumerera och dela

denna kommentar gjorde mig glad

Publicerad 2011-08-18 23:30:10 i Allmänt

Stolt över dig Emma som bloggar mycket nu :) Då har jag något att göra på dagarna på jobbet. Haha!
Önskar dig även all lycka med dig, Julia & din lilla bäbis i magen. Du är otroligt duktig. Vet flera som är imponerad utav dig. Du gör ett bra jobb, jämför med mig som är duktig på att läsa bloggar på jobbet, dricka på helgerna & spendera pengar jag inte har. Haha! Kommer väl en dag jag växer upp också.
Var stolt över dig Emma vännen.
Kram! Och puss Jullan från mig, längtar efter gotjejen!



 jag vart jätte glad av denna kommentar:) ibland behövs det så himla lite så blir man genast så himla glad.

Kommentarer
Postat av: mia

Kommentar publicerad 2011-08-19 08:11:13

klart som fan du ska va stolt över dei själv:D dom flesta behöver uppskatta sig själv lite mer!tycka om sig själv o.s.v! du är en toppen tjej o snart två barns mor!!! så självklart var STOLT;P/ krammmm

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej