Prenumerera och dela

borde sova

Publicerad 2011-08-25 22:45:26 i Allmänt

borde sova för imorgon är det jobb 7.30 som gäller! men jag har ingen ork att gå och lägga mig? haha det där lät kanske konstigt, men jag känner mig just nu bara less och allmänt lessen. egentligen så borde jag väl inte vara det, kanske är det graviditeten som spökar, att det är därför jag blir så lätt känslig. känslig person har jag alltid varit, men inte såhär.

med mig och bebisen i magen är det bra, väldigt lungt så ibland blir man nästan lite orolig, eftersom julia var så himla aktiv i magen så blir man rädd när man inte känner någonting,men det kan ju bero på att det är ett betydligt lugnare barn:) vi har iaf fått tid för ultraljud, så det ska bli så roligt & mysigt.

på måndag blir jag inskriven hos barnmorskan också, så jag hoppas jag får lyssa på hjärtljuden redan då eftersom jag är så långt gånget, det är verkligen häftigt, det hörs som galopperade hästar hehe

ne nu är klockan snart elva och jag ska upp om 6 timmar. godnatt
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-08-26 08:43:42

va inte lessen!;) du goa du!!

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-08-29 09:55:29

Hej,

Om du vill, så sök jobb i stugun på fujitsu, behöver folk :)

Ett tips bara =)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej