Prenumerera och dela

vilken natt!

Publicerad 2011-04-30 12:53:08 i Allmänt

hej på er.

ja natten i natt var ju inte riktigt som jag tänkt mig.. igår morse halv 7 åkte jag och malin på stadskörning kom hem 5 så man var helt död med andra ord så jag längtade bara till sängen, klockan 9 följer jag ante och lämna ett lass i sundsvall, men tror ni dom har öppet? NEJ så det var ju bara stanna kvar och SOVA i lastbilen?? haha var ju en upplevelse det med, det var trångt. men mysigt också:) men jag gör nog inte om det, så har sovigt som en riktig kratta inatt.

8 i morse var vi hemma igen, så vi åkte till mamma och pappa, både jag och ante somnade i en stol där, i tre timmar. så lagomt ont i nacken har man nu:P nu håller jag på att göra mig klar så man ser ut som folk. sen får jag se vad som händer idag:)

kram på er

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej