Prenumerera och dela

trevligt uppvaknade!

Publicerad 2011-04-03 12:20:08 i Allmänt

imorse vaknade julia 10 och sov från halv 9 igår kväll! skönt värre! jag hoppas det fortsätter! men både jag och ante var trötta och låg kvar i sängen medans julia lekte lite själv i sängen med oss, till slut får hon tag i ett glas som står på fönsterbrädan med gammal välling i, och jag får det rakt över mig! det stank inte gott kan jag lova. så hela sängen och jag full i välling. KUL!

men nu är vi ny duschade båda två, och ante har fart på jobb:( tråkigt att vara hemma själv men han kommer hem lagom till middagen:) så nu ska jag och jullan klä på oss och gå ut. hoppas det är lika varmt och skönt som igår:)

uppdaterar sen!
Kommentarer
Postat av: ida

Kommentar publicerad 2011-04-03 22:41:28

haha! sågår det när man ligger kvar i sängen;) hon tyckte det va dags att kliva upp:)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej