Prenumerera och dela

stackars liten

Publicerad 2011-04-12 23:50:39 i Allmänt

lill gumman harf fått hög feber och har super ont i sitt vänstra ben! tycker verkligen synd om henne, har fått i stort sätt bärit runt henne hela kvällen, hon skriker så fort man kommer åt hennes ben? ska det verkligen vara så? formar man hennes ben rak så går det bra, men rör hon det minsta lilla på det så blir hon hur ledsen som heslt, jag förstår ju att det är efter sprutorna hon tog i morse, men ska man verkligen ha så ont att hon inte ens kan gå eller sitta?

men tydligen så var det inge fel med det? har några/något av era barn haft så ont efter spruta?

just nu ligger hon i sängen, får se hur mycket hon kommer sova i natt, har en känsla av att hon man kommer få vara vaken rätt mycket. ikväll vart det också bestämt att vi ska åka till stockholm redan imorgon, men det känns kul. kul att åka iväg en tag. så har packat ganska mycket ikväll, och resten tar jag imorogn.

ne de var allt för mig, jag hoppas det är finare väder i stockholm en var det varit idag:)

kram
Kommentarer
Postat av: nettan

Kommentar publicerad 2011-04-13 06:59:51

Vad fick hon för spruta. jag kan kanske hjälpa till.

Jävla skit dem ska ha i ungarna.

Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2011-04-13 21:46:10

min yngsta lillebror hade jätteont i armen efter sitt vacc. Han ville helt enkelt inte röra den för minsta lilla rörelse gjorde ont. Men det är sånt som kan hända men går de inte över efter 2 dagar så ska man nog kolla upp det :P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej