Prenumerera och dela

Snyggt

Publicerad 2011-04-04 21:27:07 i Bilder Julia

min älsking har nyss gjort klar belysningen i vitrinskåpet,så snyggt det blev. nu måste vi bara inskaffa lite mer glas att ställa där, men det ordnar sig nog. jag funderar på att lägga mig? är rätt trött, kan bero på att jag har varit ute hela dagen, gått runt kullsta och nu på kvällen var jag ante, julia ute och gick runt byn och köpte en glass på time. så julia somnade gott ikväll när hon har fått varit ute hela dagen, hon har börjat med att hon bara vill sova en gång per dag, högst 40 min sover hon, men det funkar utmärkt. hon är inte ett dugg grinig på dagarna längre, hon skulle kunna vara vaken hela dagarna om man inte tvingade hon att sova! söttrollet!

en annan sak som är ganska rolig, är att våran kära dotter som ALDRIG har velat ta tutten helt plötsligt går och hämtar den själv och stoppar den i munnen numera! kanske inte är det bästa att börja nu när hon klarat sig utan så länge, men vi har försökt förut, hon har haft så himla svårt att komma till ro, och med en tutte så går det lättare att komma till ro, men till slut lät vi det va, men lite roligt att ibland kan vi se henne komma med tutten i munnen:)



Kommentarer
Postat av: ida

Kommentar publicerad 2011-04-04 23:12:05

haha! hon är verkligen ett litet charmtroll:))) så himla söt! behöver nog en lite större tutte som det ser ut:))

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej