Prenumerera och dela

regnig söndag

Publicerad 2011-04-10 14:54:25 i Bilder Julia

hur trist väder som helst ute. jag hade hoppats på fint väder i helgen så man kunnde vara ute mycket. (finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder) så jag satt på julia regnkläder och gick ut, jag och ante var bara ute en liten stund med henne, sen gick jag runt byn. när jag nästan var framme hemma hos mamma började det spöregna så mamma fick skjusa hem mig från henne hehe

ikväll är det spinning, sen är det bigbrother, sen sova! ska upp och jobba imorgon, sen blir det en sväng till staden.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-04-11 14:42:53

finast<3

Postat av: Kajsa

Kommentar publicerad 2011-04-12 20:43:40

Så söt hon är! :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej