Prenumerera och dela

påsk helgen

Publicerad 2011-04-24 11:37:38 i Bilder Emma

snart är påsken slut för iår också! har varit en lugn och skön påsk för våran del, vilket har varit skönt. På skärtorsdagen åkte vi upp till Anna och Pelle och grillade och drack med ett gäng folk. Fredagen var vi till Nettan och Gunnar på Påskmiddag.

igår var vi hos mamma och pappa och åt påskmiddag,så nu har man ätit nog för iår känns det som. idag är det verkligen super väder så idag skulle jag vilja grilla. får se hur det blir med det. nu ska jag plocka i hop inne, sen ska jag vara ute hela dagen lång.


har en fundering på mitt hår, om jag ska färga tillbaka helmörk som jag hade innan jag gjorde slingor, eller om jag ska fortsätta, det är ju fint med lite ljusare till sommaren också.



ljusare eller mörkare??
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-04-24 16:12:25

som du har nu:) skitsnyggt;)

Postat av: Alva ( :

Kommentar publicerad 2011-04-24 20:19:32

Fint med ljust hår på vår/sommaren !



Så jag tycker nog ljusare!



Kram. :)

Postat av: stefan

Kommentar publicerad 2011-04-25 21:01:23

spelar ingen roll vilket,du är lika snygg än då;))

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej